رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

۷۵ بازديد

رینگ لایت 416 : ارزان،با کیفیت و مقرون به صرفه

فروشگاه سیما گستران نوین که از وارد کننده ها و عرضه کنندگان رینگ لایت 416 است آنرا با مناسب ترین قیمت رینگ لایت در بازار عرضه می کند و این رینگ لایت را از طریق وبسایت رسمی سیما گستران نوین در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

در مقالات گذشته تمامی مشخصات و مزایای و اقلام همراه رینگ لایت 416 را معرفی کرده و آنهارا بررسی نمودیم.

با توجه به استقبال بی نظیر و همکاران و مشتریان گرامی،فروشگاه سیما گستران نوین قصد دارد بخش جدیدی از رینگ لایت های 416 را از کشور چین وارد و در بازار با تخفیف ویژه و استثنائی عرضه نماید.

در ادامه ی این مقاله نگاهی مجدد به رینگ لایت 416 خواهیم داشت و نکاتی مهم و را درباره ی آن یاد آوری خواهیم کرد.

این رینگ لایت با بدنه ای با کیفیت و نوری پرقدرت می تواند یکی از بهترین گزینه های روی میز برای خرید رینگ لایت آرایشگاهی و عکاسی باشد.

دارای لامپ های با کیفیت LED:

لامپ های رینگ لایت های آرایشگاهی از جمله رینگ لایت 416 و رینگ لایت SG480II همگی از نوع SMD و LED هستند که نور آنها درصد روشنایی بالایی نسبت حرارتی که لامپها تولید می نمایند دارد.

قابلیت تنظیم کلوین نور:

کلوین نور رینگ لایت 416 از 3200 تا 5600 قابل تغییر است و شدت نور آن نیز از 0 تا 100 پله توسط دو عدد دیمر قابل تنظیم است.

قابلیت تغییر کلوین نور از زرد به سفید یکی از مزیت های رینگ لایت های عکاسی و آرایشگاهی نسبت به دیگرنورهای ثابت LED و SMD است.

قابلیت رقص نور:

رینگ لایت KY-BK416II یک رینگ لایت صفحه نمایش دار و ریموت کنترل دار است که قابلیت رقص نور دارد.

رقص نور رینگ لای 416 توسط ریموت کنترل آن انجام پذیر است که رنگ های زرد و سفید و یا خاموش و روشن را بایکدیگر ترکیب می کند که برای جشن ها و مراسمهای مختلف بسیار مناسب است.

قیمت رینگ لایت 416 با توجه به کارایی آن بسیار مناسب و ارزان قیمت است و هم اکنون در وبسایت سیما گستران نوین در دسترس مشتریان قرار داده شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.