برترین لرزش گیر های دوربین فیلمبرداری و عکاسی در سال 2019

وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

برترین لرزش گیر های دوربین فیلمبرداری و عکاسی در سال 2019

۱۵۴ بازديد

لرزش گیر(استابیلایزر) چیست ؟

امروزه فیلم های آموزشی و تبلیغاتی و فیلم های سینمایی برای عرضه در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب،نیازمند  یک فیلمبرداری حرفه و ایده آل است.یکی از چالش برانگیز ترین مسائل فیلمبرداری بدون لرزش ها و تکان های ناگهانی دوربین است که سطح کیفیت فیلمبرداری را کاهش می دهد.

به همین منظور فیلمبرداران از لرزش گیرها استفاده می کنند.در سالهای اخیر و با پیشرفت و افزایش کیفیت دوربین های عکاسی و فیلمبرداری،فیلمبرداران به دنبال فناوری های جدید برای تولید فیلم های حرفه ای و بدون لرزش هستند.

قبل از معرفی گیمبال مناسب برای دوربین خود باید چندین فاکتور بسیار مهم را در نظر بگیریم :

1-وزن :

وزن از فاکتورهای نسبتا ساده در انتخاب گیمبال است،اگر گیمبال شما سنگین تر باشد باید وزن بیشتری را باید تحمل نمایید اما اکثر لرزش گیر های دوربین سبک وزن هستند.معمولا گیمبال هایی که داری تجهیزات جانبی همچون صفحه نمایش هستند و قابلیت نصب باتری دارند،دارای وزن بیشتری هستند.

2-تعادل :

یکی از مهم ترین پارامتر های انتخاب لرزش گیرها،توانایی حفظ تعادل سازی دوربین به اندازه ایست که بتوان به صورت حرفه ای فیلمبرداری کرد.یک لرزش گیر دوربین که توانایی حفظ تعادل دوربین شمارا به خوبی داشته باشد می تواند فیلمبرداری را آسان تر نماید.

3-باتری ها :

معمولا گیمبال های ارزان قیمت تر، فاقد قابلیت نصب باتری هستند،بسیاری از گیمبال ها و لرزش گیرهای استاندارد دارای باتری آلکائین هستند و بعضی از مدل های لرزش گیرها دارای باتری لیتیوم یون هستند.

4-تطبیق پذیری :

برخلاف لرزش گیرهای موبایل و دوربین های صحنه (ACTION)،لرزش گیرهای دوربین های DSLR باید دارای تنوع کافی برای پشتیبانی از تمامی برندهای دوربین با اندازه ها و وزن های مختلف را داشته باشند.

مطلوب ترین گیمبال های دوربین برای دوربین ها،لرزش گیرهایی هستند که قابلیت پشتیبانی از سبک های مختلف فیلمبرداری را داشته باشند.

5-بودجه :

لرزش گیرهای دوربین داری تنوع قیمتی زیادی هستند، گیمبالهای با قیمت بالاتر معمولا دارای ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته ای هستند و به طور کلی دارای ضمانت های بهتری هستند.

امروزه لرزش گیرها تحت عنوان برند های معتبر در بازار عرضه شده اند،در این مقاله مجموعه ی سیما گستران نوین برترین لرزش گیرهای سال 2019 را در این مقاله به شما معرفی می نماید.

 گیمبالZHITUN CRANE 3 LAB,ZHIYUN CRANE 2:

اگر در انتخاب گیمبال مناسب برای دوربین خود کمی سردرگم هستید،گیمبال ZHIYUN CRANE   را به شما پیشنهاد می نماییم.به تازگی کمپانی ZHIYUN در کشور چین ZHIYUN CRANE 3 را نیز به بازار عرضه کرده است.این گیمبال سه محوره کمی گران قیمت است اما دارای ویژگی ها و قابلیت هایی بیسار کارامد و مفید است که شامل موارد زیر است :

-کنترل فوکوس اتوماتیک تا 0.02+ تا 0.02-

-قابلیت پشتیبانی از دوربین های با وزن های سبک و سنگین از 0.5 کیلوگرم تا 5.5 کیلوگرم

- دارای صفحه نمایش OLED با قابلیت نمایش تنظیمات مربوطه

-قابلیت فیلمبرداری تا 18 ساعت متداوم

گیمبالIVATION PRO STEADY DSLR SHOULDER RIG WITH MOUNT:

اگر به دنبال گیمبال با کارایی بالا و قیمت ارزان تری هستید،لرزش گیر پیشنهادی ما گیمبال  Ivation Pro Steady DSLR Shoulder Stabilizer Rig with Mount را پیشنهاد می نماییم.این گیمبال دارای دستگیره های لاستیکی است و بدون باتری کار می کند.این گیمبال یک لرزش گیر کارآمد و مقرون به صرفه است و با طیف گسترده ای از لوازم جانبی لنز و دوربین و گیمبال ها سازگار است.

استابیلایزرS60  و S90:

استابیلایزر دوربین S60 یک لرزش گیر استاندارد و کارآمد است.این لرزش گیر دارای چندین ویژگی منحصر به فرد همچون صفحه ی QUICK RELEASE که می تواند برای جبران وزن دوربین تنظیم شود و یک بدنه با قابلیت افزایش ارتفاع که می تواند تعادل وزنی دوربین را ارتقا دهد.این لرزش گیر دارای دو مدل S60  و S90 می باشد.

شولدرC:

این لرزش گیر  سبک وزن قابلیت نصب دوربین های کوچک عکسرداری و فیلمبرداری و میکروفون های مخصوص دوربین را دارد.همچنین می توانید نورثابت های کوچک را نیز به روی آن ثبت کنید.

گیمبال موبایل XCAM CREATIVE SIGHT :

در صورتی که به فیلمبرداری با موبایل علاقه مند هستید،می توانید به راحتی با صرف هزینه ای معقول،یک لرزش گیر استاندارد موبایل برای تمامی سیستم عامل هارا خریداری نمایید.

گیمبال موبایل XCAM CREATIVE SIGHT و XCAM CERATIVE SIGHT 2S محوصلاتی بسیار جدید و به روز در عرصه ی لرزش گیرهای دوربین موبایل هستند که می توانید به راحتی این لرزش گیر 2 محوره را از طریق APPLICATION مخصوص و بلوتوث کنترل نمائید.

این لرزش گیرها سبک وزن و ایده آل برای تهیه عکس ها و فیلمبرداری با کیفیت و بدون لرزش در مسافرت ها و مکان های تفریحی هستند و می توانید به همراه خوانواده تصاویری به یاد ماندنی را ثبت نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.