سازگار ترین و مناسب ترین نور های ثابت برای عکاسی با دوربین دیجیتال در سال 2020

۷۱ بازديد

سازگار ترین و مناسب ترین نور های ثابت برای عکاسی با دوربین دیجیتال در سال 2020

در مبحث نورپردازی عکاسی در استودیو و یا آتلیه های عکاسی نورپردازی همواره یک اصل مهم به شمار می رود.

نورپردازی به کمک نورثابت های عکاسی LED و SMD تبدیل به یکی از روش های مرسوم نورپردازی شده است.

نورپردازی چه با نورثابت های عکاسی LED و SMD چه با فلاش های عکاسی و یا پروژکتورهای تنگستن و SMD عکاسی اصول خاص خودرا دارد که بعنوان مثال می توان مهم ترین آنهارا زاویه ی تابش نور،شدت نور و قدرت لامپ ها و ارتفاع نورپرداز را نام برد.

درا دامه ی این مقاله چندین نور ثابت عکاسی که با دوربین های DSLR برای عکاسی سازگاری بالایی دارند را نام برده و توضیح مختری درباره ی هرکدام ارائه خواهیم داد.

1-رینگ لایت عکاسی و آرایشی:

رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی یکی از سازگار ترین تجهیزات نورپردازی برای دوربین های عکاسی می باشد.

رینگ لایت ها با داشتن قابلیت نصب بال هد دوربین های دیجیتال و هولدر موبایل می توانند با نور لنز دوربین را محصور کرده و جلوه ای زیبا را خلق نمایند.

همچنین رینگ لایت های عکاسی و آرایشی همچون رینگ لایت SG480II با قابلیت تنظیم کلوین نور از زرد به سفید می توانند رنگ نور متناسب تصویر را مهیا کرده و در مجموع عوامل فوق باعث شده است تا رینگ لایت عکاسی و آرایشگاهی به یکی از مناسب ترین تجهیزات نورپردازی برای عکاسی استدیویی با دوربین های دیجیتال و DSLR مبدل شود و با توجه به اینکه قیمت رینگ لایت به نسبت کارایی آن بسیار ارزان است،خرید رینگ لایت عکاسی با مناسب ترین قیمت رینگ لایت برای عکاسی استدیویی به شدت توصیه می گردد.

2-پروژکتور نور SMD  عکاسی:

پروژکتورهای عکاسی با داشتن شیدر به منظور هدایت کردن نور لامپ های SMD گزینه ی مناسبی برای عکاسی استدیویی با دوربیه های دیجیتال هستند زیرا حرارت بسیار پایینی تولید نموده و قیمت آنها نیز بسیار مناسب است.

3-پنل نورثابت LED:

پنل های استدیویی نورثابت عکاسی یکی از بهترین گزینه های خرید کیت نورثابت عکاسی استدیویی می باشند و نور آنها براری عکاسی استدیویی بسیار مناسب است.

4-نور فلات عکاسی:

فلات های رودوربینی عکاسی با اتصال به دوربین های دیجیتال و DSLR برای عکاسی در  فضاهای باز و محیط های خارج از استودیوهای عکاسی و آتلیه ها بسیار مناسب اند که از مهم ترین آنها می توان به نورفلات SMD رودوربینی و رینگ لایت رودوربینی اشار کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.