برترین نورثابت عکاسی LED و SMD در سال 2019

وارد کننده ی تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

برترین نورثابت عکاسی LED و SMD در سال 2019

۱۲۶ بازديد

برترین نورثابت عکاسی LED و SMD در سال 2019

نورثابت عکاسی LED و SMD هر ساله و با گذر زمان در بسیاری ار عرصه ها کاربرد دارند و برای عکاسی استدیویی،فیلمبرداری صحنه ها،سالن های آرایش و میکاپ،تهیه گزارش های خبری و ورزشی و همچنین کنفرانس های گوناگون کاربرد دارند.

امروزه یکی از حیاتی ترین و واجب ترین تجهیزاتی که یک عکاس چه برای عکاسی در فضاهای بسته همچون آتلیه و استودیوی عکاسی و چه برای عکاسی در فضاهای باز و بزرگ باید به همراه خود داشته یک نورثابت LED و SMD می باشد.

نورثابت عکاسی SMD و LED  دارای اشکال گوناگونی همچون کیت نورثابت عکاسی،پروژکتور عکاسی،پنل های LED و رینگ لایت عکاسی می باشد که عکاسان بسته به سبک فعالیت خود می توانند آنهارا خرید نموده و از آنها استفاده نمایند.

در این مقاله سعی داریم تا برترین نورثابت عکاسی استدیویی LED و SMD که در اختیار کاربران قرار گرفته و کارایی مناسب خودرا اثبات کرده اند را معرفی نماییم و مزایا و کاربردهای آنهارا معرفی کنیم.

1-نورثابت های عکاسی کوچک جیبی:

نورهای ثابت عکاسی LED و SMD کوچک ممکن است نور کافی برای نورپردازی یک استودیو را نداشته باشند اما با توجه به ابعاد کوچک می توان از آنها برای عکاسی پرتره در صورت عدم دسترسی به نوری قدرتمند استفاده کرد.

2-پروژکتور SMD عکاسی شیدر دار S290 و S260:

پروژکتور عکاسی از گذشته یکی از نورثابت های عکاسی پرمصرف بوده است و که با لامپ تنگستن نورپردازی می کند.

این پروژکتورها همچنان کارایی خودرا دارند اما اخیرا نور SMD عکاسی در پروژکتورها عکاسی تعبیه شده است که نتیجه ی آن پروژکتور عکاسی SMD با نوری بسیار قدرتمند است که برای عکاسی بسیار مناسب است.

پروژکتورهای تنگتن با تولید حرارت بسیار بالا سوژه های عکاسی و میکاپ را اذیت می کنند و اگر سوژه ی تصویر غذا و یا کالا باشد ممکن است به خاطر گرمای بیش از حد پروژکتور ذوب شود و یا آسیب ببیند. اما پروژکتورهای SMD درحالی که نوری بسیار قدرتمند را تولید می کنند با داشتن یک طلق دیفیوزر نوری نرم و ملایم را ارائه می دهند و گرمای آنها به حدی کم است که سوژه ی تصویر گرمای آنرا احساس نمی کند.

3-رینگ لایت آرایشی و عکاسی:

رینگ لایت عکاسی و میکاپ یکی از نورثابت های عکاسی LED و SMD است که در سالهای اخیر وارد بازار شده است و روز به روز به محبوبیت آن افزوده گردیده است.

این نور که دارای قابلیت تغییر کلوین نور از زرد به سفید و شدت نور از 0 تا 100 را نیز دارد،اقلامی به همراه خود دارد که می توان با نصب آیینه و هولدر موبایل در مرکز حلقه ی آن  می توان عکاسی و میکاپ را به راحتی و بهترین نحو ممکن انجام داد.

4-نور فلات  عکاسی رودوربینی LED :

نور فلات رودوربینی عکاسی SMD و LED سازگار با دوربین عکاسی می باشد و نورپردازی آن بصورت هماهنگ  و همزمان با  گرفتن شات دوربین عکاسی انجام می پذیرد.

این نورثابت عکاسی در محیط های مختلف قابل استفاده است و  در حالت های مختلف همچون رینگ لایت سلفی و فلات هایی مانند 5004 و 5008 در بازار عرضه می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.